PZD/PN/23/2005
Koło, dnia 05.09.2005
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Przedmiot zamówienia:
BUDOWA NAWIERZCHNI
I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
NA Ul. ŻEROMSKIEGO W
KOLE
2. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiat Kolski - Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Toruńska 200
62-600 Koło
e-mail : pzd@starostwokolskie.pl
godziny urzędowania 700-1500
3. Określenie trybu zamówienia
Przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SIWZ można
odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lok. nr 1 lub za zaliczeniem
pocztowym.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I - CPV – 45.23.31.20-6 – roboty w zakresie budowy dróg
CZĘŚĆ II - CPV – 45.23.24.10-9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
6.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
8. Termin
wykonania zamówienia – 30.11.2005 r.
9. Opis
warunków udziału w postępowaniu
W przetargu mogą wziąć udział
wykonawcy spełniający warunki art. 22
ust.1 i nie podlegający wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe;
-
potencjał kadrowy:
- kierownik
robót -1 osoba, majster budowy – 1 osoba, laborant - 1 osoba, geodeta - 1osoba,
-
potencjał techniczny:
-
dla CZĘŚCI I –
wytwórni mas bitumicznych o wydajności 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz.,
odległość maksymalnie 60 km), zaplecza laboratoryjnego układarki mas
bitumicznych, koparki, ładowarki, walca drogowego
-
dla CZĘŚCI II –
koparki przedsiębierne, spycharki kołowe lub gąsienicowe, sprzęt do zagęszczania
gruntu
- doświadczenie zawodowe:
- wyrażone poprzez zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia przetargu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, robót drogowych lub robót kanalizacyjnych o wartości w każdym roku nie mniejszej niż 0,50 mln zł
- sytuacja ekonomiczna:
- dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę 200 000,00 zł, polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
11. Miejsce i termin składania ofert -siedziba zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Toruńska 200,
62-600 Koło
lok. nr 6
do dnia 21. 09. 2005 r. do godz. 1000.
12.Termin związania z ofertą
Okres 30 dni tj. 20.10.2005 r.
13.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.09.2005 r. o godz. 1030
w siedzibie zamawiającego.