PZD/PN/23/2005 

Koło, dnia 05.09.2005                                                                                                                                

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

1. Przedmiot zamówienia:

BUDOWA NAWIERZCHNI  I  KANALIZACJI  DESZCZOWEJ  NA Ul.  ŻEROMSKIEGO  W  KOLE

2. Nazwa i adres zamawiającego:

Powiat Kolski - Powiatowy Zarząd Dróg

ul. Toruńska 200

62-600 Koło

e-mail :  pzd@starostwokolskie.pl

godziny urzędowania 700-1500

 

3. Określenie trybu zamówienia

Przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro

 

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym.

5. Opis przedmiotu zamówienia:

CZĘŚĆ  I   - CPV – 45.23.31.20-6 –  roboty w zakresie  budowy dróg

CZĘŚĆ  II  - CPV – 45.23.24.10-9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

8. Termin wykonania zamówienia – 30.11.2005 r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy  spełniający warunki art. 22 ust.1 i nie podlegający  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych  oraz spełniający warunki dodatkowe;

-    potencjał kadrowy:

- kierownik robót -1 osoba, majster budowy – 1 osoba, laborant - 1 osoba, geodeta - 1osoba,

-    potencjał techniczny:

-          dla CZĘŚCI  I – wytwórni mas bitumicznych o wydajności 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km), zaplecza laboratoryjnego układarki mas bitumicznych, koparki, ładowarki, walca drogowego 

-          dla CZĘŚCI  II – koparki przedsiębierne, spycharki kołowe lub gąsienicowe, sprzęt do zagęszczania gruntu

-    doświadczenie zawodowe: 

-          wyrażone poprzez zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia przetargu,  a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, robót drogowych  lub robót kanalizacyjnych o wartości w każdym  roku nie mniejszej niż  0,50 mln 

-    sytuacja ekonomiczna:

-          dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę 200 000,00 zł, polisa OC w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej

 

10. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

Cena (koszt) – 100%

11. Miejsce i termin składania ofert -siedziba zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg

 ul. Toruńska 200,

 62-600 Koło

lok. nr 6

do dnia 21. 09. 2005 r.  do godz. 1000.

12.Termin  związania z ofertą

Okres 30 dni tj. 20.10.2005 r.

13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.09.2005 r. o godz. 1030 w siedzibie zamawiającego.