Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - odnowa nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - droga nr 3416P Chełmno Parcele - Tarnówka w miejscowości Grabina - odcinek o długości 950mb
Zadanie nr 2 - droga nr 3420P w miejscowości Chruścin - odcinek o długości 775mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni dróg za pomocą betonu asfaltowego i emulsji asfaltowych.
Zakres robót w przypadku każdego z dwóch zadań obejmuje:
1.oczyszczenie nawierzchni;
2.skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2;
3.wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym w ilości wg tabeli wyrównań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe
3.Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do:
-wytwórni stacjonarnej mas bitumicznych (otaczarki) o wydajności minimum 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km);
-zaplecza laboratoryjnego;
-układarki mas bitumicznych;
-koparki;
-ładowarki;
-walca drogowego
4. Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom.
5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-kierownik robót - 1 osoba,
6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
9.Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym.
10.Udzielą 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
11.Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej.
12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Potencjał kadrowy:
6)Wykaz osób (kierownik robót), które będą bezpośrednio odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego oprócz dokumentów wymienionych wyżej - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia .
7)Wykaz podwykonawców wraz z zakresem robót, jaki Wykonawca zamierza im powierzyć
Potencjał techniczny:
8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 3)
9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), 3), 4) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się on zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 03.06.2008 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga nr 3416P Chełmno Parcele - Tarnówka w miejscowości Grabina - odcinek o długości 950,00 mb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni dróg za pomocą betonu asfaltowego i emulsji asfaltowych.
Zakres robót w przypadku każdego z dwóch zadań obejmuje:
1.oczyszczenie nawierzchni;
2.skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2;
3.wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym w ilości wg tabeli wyrównań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga nr 3420P w miejscowości Chruścin - odcinek o długości 775,00 mb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni dróg za pomocą betonu asfaltowego i emulsji asfaltowych.
Zakres robót w przypadku każdego z dwóch zadań obejmuje:
1.oczyszczenie nawierzchni;
2.skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2;
3.wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym w ilości wg tabeli wyrównań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.