Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax. 063 2610576.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pzdkolo.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3407P Krzykosy - Bierzwienna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3407P Krzykosy - Bierzwienna - poszerzenie od km 1+300,00÷3+865,00, długość odcinka 2,565 km, wyrównanie nawierzchni od km 2+565,00÷3+865,00, długość odcinka 1,300 km
Zakres robót obejmuje:
1.roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, wycinka drzew, karczowanie pni drzew i krzewów, oznakowanie i zabezpieczenie robót);
2.roboty ziemne - rowy w obrębie skrzyżowania z dr. woj. nr 263
3.poszerzenia:
-korytowanie - 25 cm,
-dolna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 15 cm,
-górna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 8 cm,
-mieszanka mineralno - asfaltowa grubość warstwy 4 cm
4.wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - ilość wg tabeli wyrównań;
5.wykonanie przepustu z rur PHED Ø 40, ścianki czołowe na włączeniu drogi powiatowej w wojewódzką;
6.profilowanie i uzupełnianie poboczy;
7.zabezpieczenie kabla TP rura osłonową średnicy 110 mm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót o zakresie i wartości porównywalnej (tzn. o wartości minimum 75% ceny brutto zaproponowanej w ofercie), z przedmiotem zamówienia.
3.Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do:
-wytwórni stacjonarnej mas bitumicznych (otaczarki) o wydajności minimum 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km);
-zaplecza laboratoryjnego;
-układarki mas bitumicznych;
-koparki;
-ładowarki;
-walca drogowego;
4.Wskażą część zamówienia, jaką zamierzają powierzyć podwykonawcom, przy założeniu, że podwykonawstwu nie będą podlegały roboty bitumiczne.
5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
-kierownik robót
6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
9.Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym.
10.Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
11.Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej.
12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Doświadczenie:
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót o zakresie i wartościach porównywalnych (tzn. o wartości minimum 75% ceny brutto zaproponowanej w ofercie) z przedmiotem zamówienia
Potencjał kadrowy:
Wykaz osób (kierownik robót, geodeta), które będą bezpośrednio odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego oprócz dokumentów wymienionych wyżej - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia .
Potencjał techniczny:
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt III.2, pkt 3)
Podwykonawstwo:
Informacja na temat podwykonawców.
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać jednoznacznie z załączonych dokumentów.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i tak dokumenty wymienione w pkt 1-5 muszą być złożone przez każdy podmiot.
Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4), 5) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu
c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 02.09.2008r..