Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax. 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Kolejowej w Kole - 10 miejsc postojowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Kolejowej w Kole - 10 miejsc postojowych.
Zakres robót obejmuje:
1.roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę (roboty pomiarowe, oznakowanie i zabezpieczenie odcinka drogi objętego przebudową, obsługa geodezyjna inwestycji);
2.roboty ziemne;
3.ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 na podsypce cementowo - piaskowej - obramowanie chodnika;
4.wbudowanie oporników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej z oporem - obramowania miejsc parkingowych;
5.wykonanie podbudowy z betonu B-10, gr. 10 cm pod nawierzchnię chodnika;
6.wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr.6 cm;
7.wykonanie podbudowy z betonu B-15, gr. 15 cm pod nawierzchnię parkingu i dróg manewrowych;
8.wykonanie nawierzchni dróg manewrowych oraz parkingu z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm;
9.wykonanie elementów odwodnienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe
3.Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do:
-środki transportowe (np.: ciągnik, samochód skrzyniowy lub samowyładowczy);
-koparki;
-ładowarki;
-zagęszczarki
4.Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom.
5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-kierownik robót - 1 osoba,
-geodeta - 1 osoba
6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
9.Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym.
10.Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
11.Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej.
12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
Potencjał kadrowy:
4)Wykaz osób (kierownik robót, geodeta), które będą bezpośrednio odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia.
Potencjał techniczny:
5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 3),
6)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Podwykonawstwo:
Informacja na temat podwykonawców:
Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się on zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 17.10.2008r..