Koło: Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Słowackiego, Sienkiewicza i Freudenreicha w Kole
Numer ogłoszenia: 48237 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Słowackiego, Sienkiewicza i Freudenreicha w Kole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudową należy objąć: - odcinek ulicy Sienkiewicza w Kole od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do nowej nawierzchni chodników i ulicy przed mostem przez rzekę Wartę - całą ulicę Frendenreicha wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Zieloną i Parkową (odcinek) - odcinek ulicy Słowackiego do wjazdu na parking 2.Dokumentacja ma być opracowana z podziałem kosztorysowym (poza etapem IV) na etapy: - I etap - rondo do włączeń funkcjonalnych w ulice Sienkiewicza, Freundenreicha, Słowackiego, - II etap - odcinek ulicy Sienkiewicza od ronda do mostu, - III etap - odcinek ulicy Sienkiewicza od ronda do ulicy 3-go Maja, - IV etap ulica Freundenreicha i odcinek ulicy Parkowej dopuszczony do ruchu pojazdów. Etap ma stanowić wyodrębnioną dokumentację - inwestor: Gmina Miejska Koło. 3.Projekt należy opracować na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500, którą otrzyma Wykonawca w dniu podpisania umowy. Aktualizacja brakujących podkładów geodezyjnych dla opracowania całości projektu należy do obowiązku i kosztów Wykonawcy. 4.Wykonaca do dokumentacji technicznej załączy aktualne: przez wykonawcę należy również: -mapy ewidencyjne gruntów drogowych i przylegających działek -uproszczone wypisy z rejestru gruntów do działek jak wyżej. 5.W przypadku konieczności zajęcia gruntów działek sąsiednich pod planowaną przebudowę należy przygotować geodezyjny projekt podziału nieruchomości. 6.W przypadku kolizji z urządzeniami obcymi należy opracować rozwiązania branżowe. 7.Skrzyżowanie ulic Słowackiego-Sienkiewicza-Frendenreicha - zaprojektować rondo o minimalnym promieniu wewnętrznym12m, skrzyżowanie ulic Frendenreicha - Zielona - Parkowa- korekta łuków oraz zachowanie możliwości wjazdu na ul. Parkową. 8.Rozpatrzeć możliwość korekty przebiegu sytuacyjnego ulicy Frendenreicha. 9.Wjazd i wyjazd na rondo ma odbywać się jednym pasem ruchu. 10.Szerokość nawierzchni na dojeździe z ul. Sienkiewicza - 7 m.Wymagana korekta krawędzi ulicy. 11.Na całym odcinku ulicy Sienkiewicza zaprojektować ciąg pieszy o szerokości minimum 2,5m. Na odcinku od ronda do ulicy 3-go Maja strona prawa - za miejscami postojowymi zaprojektować chodnik 1,5m, pas zieleni, ciąg pieszo-rowerowy. 12.Zaprojektować zatokę autobusową na ulicy Frendenreicha lub na ulicy Sienkiewicza od ronda w kierunku mostu strona prawa. 13.Lokalizacja zatok postojowych skośnych na ulicy Frendenreicha( w stronę ulicy Zielonej) oraz Sienkiewicza na odcinku od ronda w kierunku ulicy 3-go Maja strona prawa. Zakończenie zatok postojowych w okolicy posesji P. Kołodziejczak. Zatoki podłużne od ronda w kierunku mostu. 14.Pas zieleni przy EURO KOŁO do wybrukowania w istniejącym krawężniku. 15.Nowoprojektowana nawierzchnia ulicy Sienkiewicza, po frezowaniu i wyrównaniu, ma pozostać przy zachowaniu istniejących rzędnych. 16.Zaprojektować odwodnienie ulic do istniejącego kolektora deszczowego znajdującego się na skrzyżowaniu ulic Frendenreicha-Zielona. 17.Zaprojektować nawodnienie pasa zieleni nowoprojektowanego ronda. 18.Dokumentacja podlega bezwzględnemu uzgodnieniu przez inwestora. 19.Założenia niewymienione, a wynikające z potrzeby realizacji należy uwzględnić w dokumentacji w porozumieniu z PZD. 20.Należy opracować materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 21.Należy przygotować materiały dla inwestora do uzyskania decyzji środowiskowej zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska. 22.Przygotować specyfikacje techniczne. 23.Uzyskać niezbędne opinie i uzgodnienia oraz wykonać branżowe dokumentacje techniczne na rozwiązanie kolizji. 24.Przed przystąpieniem do opracowania właściwej dokumentacji technicznej należy przedłożyć inwestorowi koncepcję zagospodarowania terenu wraz z wymiarami. Po jej akceptacji przez inwestora wykonawca, może przystąpić do dalszych opracowań. 25.Załączyć tabele wyrównań, rozbiórki i frezowań. 26.Dokumentacja winna spełniać warunki wynikające z; - Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku (Dz.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. (Dz.U. z 2004r. Nr 257 poz. 2573) w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko wraz z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 maja 2005r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko, - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska i ustawy z dnia 18 maja 2005 roku o zmianie ustawy - prawo ochrony środowiska i innych ustaw, - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U Nr 130, poz. 1389), - ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska. - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072). - Ustawy z dnia 25 lipca 2008 roku o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw. W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań. UWAGA! a) Przyjęte przez Jednostkę Projektującą rozwiązania należy przedłożyć Zamawiającemu w postaci koncepcji zagospodarowania terenu i uzyskać ich pisemną akceptację. b) Jednostka Projektowa powinna posiadać opinię ZUDP, opinię Urzędu Miasta w Kole oraz wszystkie inne niezbędne uzgodnienia branżowe w celu złożenia przez inwestora wniosku o pozwolenie na budowę. 27. Uzgodnioną dokumentację projektową należy wykonać w 5 egzemplarzach zawierających: a) projekt techniczny obejmujący : opis stanu istniejącego i opis stanu projektowanego, b) szczegółowe specyfikacje techniczne - 1 egz. c) 1 egz. kosztorysu inwestorskiego z podziałem na etapy: - I etap - rondo, - II etap - od ronda do mostu - III etap - od ronda do ulicy 3-go Maja - IV etap - ulica Frendenreicha wraz z odcinkiem ulicy Parkowej - odrębne opracowanie d) kosztorys ofertowy w rozbiciu j.w. oraz kosztorys inwestorski sporządzony metodą uproszczoną e) przedmiar robót w rozbiciu j.w. f) szczegółowy obmiar pozycji przedmiarowych, g) przekroje normalne, h) przekroje podłużne i) rysunki szczegółów konstrukcyjnych, j) zaktualizowany do celów projektowych plan sytuacyjny - stan istniejący, projektowany 1:500, i 1:200 lub 1:250, plan zagospodarowania terenu, geometryczne podanie powierzchni i długości Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, zestawienia, przedmiary robót itp. należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel, a kosztorysy wyłącznie w formacie Excel. Wszystkie materiały rysunkowe należy zapisać w formacie AutoCad (przekazane z właściwym stylem wydruku) oraz w formacie pdf. Załączyć skany podkładów rastrowych. Wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu, jednostka projektowa wykona w ramach ceny zawartej umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.