Koło: Dostawa masy bitumicznej średnioziarnistej na zimno oraz mieszanki mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 15920 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy bitumicznej średnioziarnistej na zimno oraz mieszanki mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A) Masa bitumiczna średnioziarnista na zimno 1. Wykonawca musi dysponować wytwórnią mas do produkcji masy na zimno. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 10 ton jednorazowo. 4. Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. B) Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco 1) Wykonawca musi dysponować wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną nie dalej niż 60 km od skrajnych odcinków dróg powiatowych ( Gmina: Babiak, Przedecz, Kłodawa, Chodów, Olszówka, Dąbie, Kościelec, Koło). 2) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg dziennie po wcześniejszym 24 godzinnym powiadomieniu na ustaloną godzinę. 3) Zamawiający mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco będzie odbierał sam bezpośrednio od Dostawcy. Zamawiający może dokonać zamiany rodzaju masy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane z środków Unii Europejskiej.