Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych asfaltowych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco w 2009 roku wg podziału, których szacunkowe
zakresy wynoszą :
1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami
mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi o powierzchni 0-10m2- 1584,50 m2
2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami
mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi o powierzchni powyżej 10 m2- 300,00 m2
3. Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z
rozściełacza o powierzchni wyrównania 100m2 - 500 m2 ze spryskaniem
emulsją kationową 0,5 kg/m2- 100,00 t
4. Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z
rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem
emulsją kationową 0,5 kg/m2- 300,00 t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE:
O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać, a w przypadku złoŜenia oferty zostaną przez zamawiającego
wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy:
1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22, ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp;
2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania;
4) którzy nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają:
2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
6) Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym.
7) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
8) Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej.
9) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
10) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany druk Oferta
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy
4) Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć:
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
Doświadczenie zawodowe:
7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoimrodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł oraz daty i miejsca realizacji.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
Podwykonawstwo:
8) Informację na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
Potencjał kadrowy:
9) Wykaz osób (kierownik robót), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację zamówienia.
Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9) Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Potencjał techniczny:
10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt I pkt 2 ppkt D siwz).
Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 10) Wykonawca wskazał sprzęt, urządzenia i narzędzia jakimi będzie dysponował - należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, do oferty naleŜy dołączyć następujące dokumenty:
11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, Ŝe Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne)
1) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i tak dokumenty wymienione w punktach 2) i 5) muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia nie jest finansowany z środków Unii Europejskiej.