Koło: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2015 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 19510 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2015 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg i ulic powiatowych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco - w ilości 100 kg/m2 t.j. w warstwie o grubości 4 cm w 2015 roku z podziałem na 2 części wg szacowanych zakresów wyszczególnionych poniżej: CZĘŚĆ I - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło i Kościelec Lp. Wyszczególnienie robót Ilość 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 2 500,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10 m2 100,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 100,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania powyżej 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 90,00 t CZĘŚĆ II - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka, Osiek Mały, Babiak Lp. Wyszczególnienie robót Ilość 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 1 150,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10m2 100,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 100,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 180,00 t Zamawiający dopuszcza do zmiany w ilości poszczególnych asortymentów robót w obrębie danej części zamówienia. 2. Zakres robót remontowych obejmuje - dotyczy każdej z części : Oznakowanie i organizację ruchu podczas prowadzenia robót: Wykonawca staraniem własnym i na własny koszt wykona, zaopiniuje, zatwierdzi i przedłoży Zamawiającemu projekt organizacji ruchu przed realizacją robót. Obowiązkiem wykonawcy robót jest oznakowanie miejsca robót i organizacji ruchu wg zatwierdzonego projektu oznakowania 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia - dotyczy każdej z części: 1) Podział zamówienia na części ma na celu równoczesne wykonywanie robót w obrębie każdego z zadań przez niezależne brygady robocze oraz przy użyciu zaplecza sprzętowego wymienionego w rozdziale XII.3. pkt 3 odrębnego dla każdej z części (nie dotyczy wytwórni mas bitumicznych i zaplecza laboratoryjnego). 2) Część I - remont będzie dotyczył w pierwszej kolejności ulic miasta: Koła oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w Kole. 3) Część II - remont będzie dotyczył ulic miast: Kłodawa, Przedecz i Dąbie w podanej kolejności oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w wymienionych miastach. 4) Szczegółowy zakres robót (lokalizacja i powierzchnia miejsca przewidzianego do remontu) dla danego odcinka ulicy zostanie określona bezpośrednio podczas prowadzonych robót przez pracownika PZD. 5) Przy kalkulacji ceny jednostkowej należy zakładać, że przy grubości ubytku nawierzchni powyżej 4cm, wykonawca uzupełni różnicę grubości własnym klińcem, 6) Emulsją kationową należy smarować szczotką ryżową (nie skrapiać): - całą powierzchnię spodnią ubytku, - krawędzie boczne ubytku, - łączenie z dotychczasowa nawierzchnią po wypełnieniu ubytku na szerokości 10 cm 4. Stwierdzenie uchybień technologicznych spowoduje potracenie 10% wartości robót wykonanych na danej ulicy/drodze. 5. Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 6. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym. . 7. Przedmiot zamówienia opisują ponadto: - Projekt umowy- załącznik nr 4 do siwz - Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do siwz - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy 2) kosztorys ofertowy 3) parafowany projekt umowy 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 2 Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie paliw, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zmiany zakresu lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową . e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło i Kościelec.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka, Osiek Mały, Babiak.